روان سالم تر

مشخصات بلاگ
روان سالم تر

امروزه نیاز به تغییر لازمه ی داشتن یک زندگی موفق است. افرادی که همه روزه تصمیم به تغییر می گیرند تا امروزشان با دیروزی که رفته است و فردایی که نیامده متفاوت باشد افرادی هستند که تغییر و تحول را لازمه ی رشد و داشتن یک زندگی سالم و شاد می دانند.
این وبلاگ به شما کمک خواهد کرد تا تغییری هرچند کوچک در زندگی خودتان ایجاد کنید. خوشحال می شوم به عنوان یک راهنما سهمی در زندگی تان برای تغییر داشته باشم.
با آرزوی موفقیت برای شما

بایگانی
آخرین نظرات
شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

معرفی کتاب شاخ غول تغییر را بشکن


همه ی ما دوست داریم زندگی خوب و شیرینی داشته باشیم. همه ی ما دوست داریم موفقیت های بزرگ را تجربه کنیم.موفقیت هایی که سبب تحولات جدی شغلی، مالی، خانوادگی، تحصیلی و ... شود اما در این بین بر طبق عادت هایی رفتار می کنیم که نه تنها باعث موفقیت نمی شود بلکه باعث خسارت و مهم تر از همه از دست دادن فرصت های مهم زندگی می شود. اگر شما دوست دارید زندگی جدیدی را با تغییر عادت ها و رفتارهایتان شروع کنید این کتاب با آوردن مثال های افرادی که توانستند تغییر کنند و به موفقیت های بزرگ برسند به شما نیز کمک خواهد کرد تا زندگی تان را دگرگون سازید. اگر شما از تغییر کردن واهمه دارید، اگر هنوز هم از تنبلی و اهمال کاری های خود رنج می برید، اگر برای رسیدن به موفقیت های بزرگ احتیاج به انگیزه دارید خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنم. امیدوارم همین امروز و همین لحظه تصمیم به مطالعه ی این کتاب بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶
mina nikseresht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی