روان سالم تر

مشخصات بلاگ
روان سالم تر

امروزه نیاز به تغییر لازمه ی داشتن یک زندگی موفق است. افرادی که همه روزه تصمیم به تغییر می گیرند تا امروزشان با دیروزی که رفته است و فردایی که نیامده متفاوت باشد افرادی هستند که تغییر و تحول را لازمه ی رشد و داشتن یک زندگی سالم و شاد می دانند.
این وبلاگ به شما کمک خواهد کرد تا تغییری هرچند کوچک در زندگی خودتان ایجاد کنید. خوشحال می شوم به عنوان یک راهنما سهمی در زندگی تان برای تغییر داشته باشم.
با آرزوی موفقیت برای شما

بایگانی
آخرین نظرات

با سلام خدمت همراهان محترم صفحه ی اینجانب مینا نیک سرشت.

بارها در این صفحه اعلام کرده ام و باز هم می کنم اخیراً چندین وبلاگ را دیده ام که محتوایی را که من با قلم و تخصص خودم اینجا با شما به اشتراک گذاشتم به نام سایت های مجهول الهویه بازنشر می کنند بدون دادن اسم نویسنده. اسم « روان سالم‏تر» را بنده برای اولین بار خودم در فضاهای اجتماعی ام منتشر کرده ‏ام و وبلاگ بنده به نام صفحه ‏ی اینستاگرام من می‏باشد که این برند اختصاصی من در 10 سال اخیر است.

به هیچ عنوان رضایتی ندارم مطالب من را بدون ذکر نام در وبلاگ های خود منتشر می‏ کنید و در صورت تکرار این موضوع از این به بعد آن را پیگیری خواهم کرد تا در آن وبلاگ را تخته کنند تا یاد بگیرند حفظ حقوق نویسنده ای که تخصص اش روانشناسی است را چطور باید حفظ کرد تا مطالب را به نام خود و با اسم اختصاصی صفحه ی من منتشر نکنید. شمایی که سواد و اخلاق لازم در این زمینه ندارید!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۹
mina nikseresht

نظرات  (۱)

سلام و ادب‌. متاسفانه در فضای مجازی مالکیت معنوی در اینجا مفهوم ندارد و توجهی نمی کنند. پیشنهاد. می کنم برای پیگیری کپی رایت با یک وکیل مشورت کنید فک کنم اول باید وبلاگتون تو سامانه وزارت ارشاد ثبت کنید‌‌. به هرحال از آشنایی با شما درراین وبگردی خرسندم. زنده باشید‌  

پاسخ:
سلام و احترام. بله متاسفانه این بی اخلاقی در ایران شایع هست و ممنون از راهنمایی شما هستم. بله حتما پیگیری می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی