روان سالم تر

مشخصات بلاگ
روان سالم تر

امروزه نیاز به تغییر لازمه ی داشتن یک زندگی موفق است. افرادی که همه روزه تصمیم به تغییر می گیرند تا امروزشان با دیروزی که رفته است و فردایی که نیامده متفاوت باشد افرادی هستند که تغییر و تحول را لازمه ی رشد و داشتن یک زندگی سالم و شاد می دانند.
این وبلاگ به شما کمک خواهد کرد تا تغییری هرچند کوچک در زندگی خودتان ایجاد کنید. خوشحال می شوم به عنوان یک راهنما سهمی در زندگی تان برای تغییر داشته باشم.
با آرزوی موفقیت برای شما

بایگانی
آخرین نظرات
شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

باید بهای موفقیت و تغییر را بپردازید

اگر ندانید که بهای کاری که میخواهید انجام دهید و هدف مطلوبی که در نظر گرفتهاید چه‎قدر است نمیتوانید موفق شوید. چرا که لازمهی هر موفقیتی پرداخت بهای آن است. با خود فکر کنید تاکنون چه‎قدر فرصت را برای عوض شدن و رسیدن به پیروزی و پیشرفت از دست دادهاید و این از دست دادن فرصت چه لطمههایی را به زندگی شما زده است؟ آیا کسانی که شما اکنون آنها را فرد موفقی میدانید کسانی بودند که در راحتی کامل و دور از تحمل شرایط دشوار به موفقیت رسیدهاند؟ قطعاً پاسخ منفی است. چرا که تمام کسانی که به موفقیتهای بزرگی در زندگی خود رسیدهاند، مرارتهای زیادی را تحمل کردهاند. شرایطی را گذرانده‎اند که باب میلشان نبوده و حتی گاهی بابت تحمل آن شرایط، مسخره و تحقیر شدند ولی دست از تعهد خود برنداشتهاند.

ایشان به رسیدن ایمان داشتند و حاضر شدند تا شرایط سختی را که داشتهاند تحمل کنند اما به موفقیت برسند. فرقی نمیکند که شما تصمیم به تغییر در چه زمینهای گرفتهاید. آیا میخواهید از لحاظ تحصیلی به مدارج عالی برسید؟ آیا میخواهید در شغل خود ارتقا پیدا کنید؟ آیا میخواهید معلومات خود را در امر تربیت فرزند و یا در ارتباط با همسرتان افزایش دهید؟ آیا میخواهید در یک سال آینده به ثروت برسید؟ آیا میخواهید در کنکور سال آینده رتبهی بسیار خوبی را کسب کنید؟ شما در هر جایگاه و موقعیتی که باشید باید برای رسیدن به این خواستهها، برنامههای زمانی معلومی را در نظر بگیرید.

شاخ غول تغییر را بشکن/ صفحه ی 27

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی