روان سالم تر

مشخصات بلاگ
روان سالم تر

امروزه نیاز به تغییر لازمه ی داشتن یک زندگی موفق است. افرادی که همه روزه تصمیم به تغییر می گیرند تا امروزشان با دیروزی که رفته است و فردایی که نیامده متفاوت باشد افرادی هستند که تغییر و تحول را لازمه ی رشد و داشتن یک زندگی سالم و شاد می دانند.
این وبلاگ به شما کمک خواهد کرد تا تغییری هرچند کوچک در زندگی خودتان ایجاد کنید. خوشحال می شوم به عنوان یک راهنما سهمی در زندگی تان برای تغییر داشته باشم.
با آرزوی موفقیت برای شما

بایگانی
آخرین نظرات
جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

روز مادر، روز تصمیم است....

تقدیم به همه ی مادران سرزمینم

دوستان همراهم سلام؛
باز هم روزی نو و شروعی دوباره. اما این روز، با دیگر روزهایمان متفاوت است. روزی که شاید تصمیم های بهتری گرفته باشیم. اولین نکته ای که در این روز برای همه ی ما وجود دارد پی بردن به مقام و مرتبه‎ی بالای مادر است. مادری که تمام وقت و جوانی‎اش را به پای فرزندش می‎گذارد. از آسایش و استراحتش صرف‎نظر می‎کند تا بتواند فرزندی را تربیت کند که در بزرگسالی باعث افتخار و آبرویش باشد. شاید بسیاری از حرف‎ها برایمان تکراری باشد. خصوصاً این روزها که پیام‎های مختلفی را دریافت کردیم اما در بیشتر این پیام‎ها مبنا گرامیداشت این روز بود. در حالی‎که شاید در مابقی روزهای سال این اندازه به این موضوع واقف نبوده باشیم و سعی در حفظ حرمت و احترام مادرمان نداشته باشیم. همه‎ی ما دوست داریم دلی شاد داشته باشیم، همه‎ی ما دوست داریم مسایل و مشکلات زندگی‎مان حل شود، شاید اگر همه‎ی ما به این مسأله واقف بودیم که تمام مسایل زندگی‎مان از اوضاع و احوال دلمان گرفته تا گرفتاری‎هایی که ممکن است برایمان پیش بیاید ریشه در رضایت والدین‎مان دارد دیگر سراغ چیزهای دیگر نمی‎رفتیم. اما متأسفانه خیلی از ما نه تنها به این موضوع آگاه نیستیم بلکه دچار غفلت و سردرگمی می‎شویم. فرقی نمی‎کند که در چه جایگاه و موقعیتی هستیم، خودمان صاحب فرزندیم و یا هنوز پدر و یا مادر نشده‎ایم، آنچه که خداوند ما را به آن دعوت کرده است این بوده که فلا تَقُل لهما اُف؛ ما حق گفتن حتی یک اُف را هم نداریم! چه برسد به اینکه بخواهیم حرفی یا دادی و یا ... سر آنها زده باشیم. بهتر است کمی بیشتر و بهتر روی رفتارهایمان دقت کنیم و ببینیم اگر الان درگیر و گرفتار مشکلاتی هستیم، شاید ریشه در بی‎احترامی‎های ما در حق والدین‎مان داشته باشد. امروز نه تنها روز گرامیداشت مادر است بلکه روز تصمیم برای بهتر رفتار کردن و احترام گذاشتن به این شخصیت است. درست است که هدیه دادن و بزرگداشت این روز بسیار حائز اهمیت بوده و هست اما آنچه بهتر و مهم تر است رفتارهای ما در قبال مادرمان است. بیایید کمی بیشتر روی خودمان تمرکز و دقت داشته باشیم. اگر خیر و سعادت دنیا و آخرت می‎خواهیم باید مراقبت بیشتری در رفتارهایمان با مادر داشته باشیم.

نظرات  (۱)

سلام بسیار عالی... انشاالله در راهی که قدم بر میدارید موفق باشید😊
واقعا همینطوره... همه گره کارهامون به دعای مادر باز میشه
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم از محبت و لطفی که نسبت به من دارید من هم برای شما آرزوی بهترین نیکی ها و خوبی ها رو دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی